If I Should Fall Behind

Jag tror att vi alla har olika låtar som betyder något utöver det vanliga, en sådan låt för mig är Bruce Springsteens,
If I Should Fall Behind, för mig symboliserar den tron på kärleken. Men också en vädjan om att få kärleken besvarad.

Springsteen skrev denna låt till sin andra fru Patti, så man kan ju tänka sig att hans tankar kring låten är liknande mina. Springstenn har själv sagt om If I Should Fall Behind  "One of my best songs about the dedication to one another that comes with love."

Så här kommer If  I Should Fall Behind,  här tillsammans med The E -Street Band.





Vad tycks, och vad tycks om Springsteen?



Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack för kommentaren! Jo, visst har vi alla en eller ett par låtar som betyder något speciellt. En av mina är Blink182 - I miss you, och jag vet inte ens varför! Det känns bara så där speciellt när man hör den. Visst är det konstigt.

2007-12-04 @ 20:04:27
URL: http://saraharas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0